31 Ekim 2014 Cuma

Sanicat

Petfuar'da almış olduğum bi ürünü anlatmak istiyorum. Henüz çıkmadı ama 2 aya çıkacağını söylediler ve sadece petshop ve veterinerlerde satışı yapılıcakmışş =)
Ürünün gerçekten çok güzel kokusu var diğer çeşitlerini denemedim ama benim aldığım çok güzel.
Adı sanıcat ürünümüzün görselinide paylaşıcam. 
Ürünü denedim ama alerjisi olan birisi yoktu hayatımda sonra bi arkadaşımın alerjisi olduğunu duydum kedilere ve  o gelmeden 1 saat önce süpürdük ve bu sıvıyla yerleri sildik 5 litre suya 1 kapak ekliyoruz..
Ve arkadaşımın alerjisi oluşmadı . Size gönül rahatlığı ile öneriyorummm alın aldırınn mükemmmeeellllll diyorum sadeceee ...
Kokusu haarika ve kalıcı, ağır değil . 1 litre olan ürün konsantre olduğu için 5 litre suya 1 kapak yetiyor. Köpürmemeside önemli mesele az bayağı az köpürüyor olması çok iyi kimyasalı az demek buda. Ve yerler pırıl pırıl tertemiz.